Tek Türkiye Dizisi

24 Temmuz 2008 Perşembe

Tek Turkiye Oyuncu Dila Hemsire

Kimse Yok mu Derneği Konya Şubesi Tarafından Organize Edilen "Dayanışma ve Yardımlaşma" Konulu Resim Sergisinde İlköğretim Öğrencileri Yarıştı. Yarışmada Dereceye Giren Öğrencilere Ödüllerini, Tek Türkiye Dizisi'nin Sevilen Oyuncusu Müjgan Gönül Tarafından Verildi.



Kimse Yok Mu Derneği Konya Şubesi tarafından organize edilen "Dayanışma ve Yardımlaşma" konulu resim sergisinde ilköğretim öğrencileri yarıştı. Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödüllerini, Tek Türkiye Dizisi'nin Sevilen oyuncusu Müjgan Gönül tarafından verildi.
Birincisi düzenlenen 'İlköğretim Okulları Arasında Resim Yarışması' ödülleri sahiplerini buldu. İlköğretim 3, 4, ve 5'inci sınıfların yeteneklerini sergilediği yarışmaya Konya Valisi Osman Aydın ve Kimse Yok Mu Derneği Başkanı Mehmet Özkara katıldı. Dereceye giren öğrencilerin resimleri Konevi Kültür Merkezinde sergileniyor. Ödül töreni öncesi katılımcılara dünyanın çeşitli yerlerinden yardım görüntüleri sinevizyon ile izletildi.


Yarışmanın, gelecek kuşaklara sosyal yardımlaşmayı ve paylaşmayı öğretmek amacıyla düzenlendiğini belirten Kimse Yok Mu Derneği Genel Başkanı Mehmet Özkara, çocuklara paylaşma bilincini aşılamayı hedeflediklerini söyledi.

Özkara, "Artık dünyanın neresinde olursanız olun Kimse Yok Mu denildiğinde biz varız cevabını işitebilirsiniz. Afrika'dan Asya'ya dünyanın birçok yerinde gönüllü arkadaşlarımız kimsesizlerin kimsesi, yoksulların yardımcısı oluyor. Yapılan yardım faaliyetlerinde 7'den 70'e birçok kişi görev alıyor. Bu kişiler gittikleri yerlerde umut tohumları yayıyorlar" dedi.

Çin'de yaşanan depreme de değinen Özkara," Kimse Yok Mu Derneği olarak Çin'e giderek zor durumda kalmış kişilere her türlü yardımı yapmaya çalışıyoruz. Maddi ve manevi yardımlarda bulunuyoruz. Enkaz çalışmalarında yer alarak oradaki kardeşlerimizin hayata tutunmaları için elimizden geleni yapıyoruz" ifadesinde bulundu.

Daha sonra kürsüye gelen Konya Valisi Osman Aydın ise "Geçmişe baktığımızda yardımlaşmayı ilke edinmiş bir milletten geliyoruz. Bunun günümüzde sürdürülmesi için çalışan bu tür derneklere ihtiyaç var. Dünya'da yardımlaşma ve kaynaşmanın timsali olmuş bir milletiz. Özellikle Konya, Selçukluya ev sahipliği yapmış bir şehir olması nedeniyle bu tür çalışmalarla daha da öne çıkmak zorunda. Bu yüzden biz elimizden gelen her şeyi yapmaya hazırız. Bu tür sivil örgütler gerçekten büyük hizmetler veriyor. Özellikle Kimse Yok Mu Derneği gerek yurt içi gerekse yurt dışı çalışmalarıyla tüm toplumun beğeni ve desteğini kazanmış bir kuruluştur" değerlendirmesinde bulundu.

Yarışmada dereceye giren çocuklara ödüllerini, Tek Türkiye Dizisi'nin Sevilen oyuncusu Müjgan Gönül verirken, çocukların oldukça heyecanlı oldukları gözlendi..





Resim
Resim
Resim
kaynak

16 yorum:

  1. dilacım sen bizim en büyük hayranımızsın umarım fırat ile evlersiniz gerçektende evlenmenizi isterim çünkü çok yakışıyorsunuz sen çok güzelsin

    YanıtlaSil
  2. dila abla sen çok güzelsin inşallah tarık veya fıratla evlenirsin dizide tabikide

    YanıtlaSil
  3. cok cok seni guzel by dizi

    YanıtlaSil
  4. dila sen gercekten güzel birisin cok hosuma gidiyon ama sana yapılan haksızlıklar beni bitiriyo ins rol icabı tabi filmde sivanın tohtoru ile ewlenirsin
    TARIK İLE DİLA

    YanıtlaSil
  5. dila çok güzelsin.Umarım gerçek hayatta Fıratla evlanirsin.Birbirinize çok yakışıyorsunuzzzz.Seni çoook seviyoruuuuuzzzzz.....

    YanıtlaSil
  6. Dilacım seni çok seviyoruz.Umarım Fıratla evlenirsiniz.Çünkü birbirinize çok yakışıyorsunuz.Seni çoookk seviyoruzzzz....

    YanıtlaSil
  7. dilaaaa seni çokkk ama çoook seviyom lütfen ığdıra gel

    YanıtlaSil
  8. film cok iyi cok seviyorum hic kacirmam

    YanıtlaSil
  9. dila seni çok seviyorum keşke benim ablam olabilseydin diğer oyuncular gibi yapma değilsin çok doğalsın o yüzden seni çok seviyorum ileride bende oyuncu olmak istiyorum aynı senin gibi seni çok seviyerum müjgan ablacım kendine çok iyi bak ver ömrün boyunca hep mutlu ol by by

    YanıtlaSil
  10. dila hemşire sen çoook iyi bir kızsın seni çooook seviyoruz tek türkiye dizisinin devamını isterim çünkü en çok izlediğim dizi sizsiniz

    YanıtlaSil
  11. seni seviyorum dila abla tek türkiye izliyotum hiç kaçırmama

    YanıtlaSil
  12. dila sen fırata yakışıyon tarığada yakışıyon zeynep tarığa hiç yakışmıyor dizide zeynebin yerine seninle evlenmesi gerekir bence

    YanıtlaSil
  13. MÜJGAN ABLA SİZİ ÇOK SEVEREK VE BEĞENEREK İZLİYORUM SİZİ ÇOK SEVİYORUM DUYUNCA ÇOK ÜZÜLDÜM DOMUZ GRİBİNE YAKALANMİŞSİNİZ GEÇMİŞ OLSUN ALLAH'A EMANET OL BEN KAYSERİ'DEN TANSU...

    YanıtlaSil
  14. DİLA ABLA NE KADAR GÜZEL ÇIKMIŞSIN SENİ HEP GÖRMEK İSTİYORUM AMA İMKANSIZ

    YanıtlaSil