Tek Türkiye Dizisi

1 Mayıs 2009 Cuma

Tek Türkiye' nin Şivan'ını Şaşkına Çeviren Olay


Polis, Şivan'ı tutukladı !

Samanyolu Televizyonu'nun sevilen dizisi 'Tek Türkiye'nin Şivan'ı Süleyman Karadağ, oynadığı 'terörist' karakteri yüzünden sık sık ilginç olaylar yaşıyor.

Geçtiğimiz günlerde İstanbul Esenler Otogarı'nda polisler tarafından etrafı çevrilen Karadağ, ekibin kelepçe takmak istemesiyle şoke oldu. Heyecanlanan oyuncu, polislerden birinin gülmeye başlamasıyla kendisine şaka yapıldığını fark etti. Konya'da çekilen dizinin, set arasında ziyaretçilerle sohbet eden Karadağ, "Memur arkadaşlardan biri Karslı olduğumu öğrenince böyle bir şaka yapmış. Daha sonra bu şakayı tekrarlayanlar oldu. Ama yutmuyorum." diyor.

Süleyman Karadağ, nam-ı diğer Şivan'ın başına gelen tek olay bu değil. Çekimleri izlemek için Konya'ya gelen bir izleyiciyle aralarında geçen konuşmayı şöyle anlatıyor: "Türkiye'nin dört bir yanından insanlar geliyor. Ege Bölgesi'nden gelen Ayten adlı bir izleyici bana, 'Benim adım Ayten. Siz dizide Ayten karakterini canlandıran oyuncuya, 'Eyten' diyorsunuz. Eşim ve mahalleli de bana 'Eyten' demeye başladı. Lütfen artık böyle demeyin!' dedi."

Tek Türkiye'de sürpriz var

Dizide Şivan'ın Kur'an-ı Kerim okunmasından etkilenmesi, bir çocuğunun olduğunu öğrenmesi izleyicide de merak uyandırdı. Bu konuda bazı ipuçları veren Karadağ, dizide hidayete ererek Allah'ı tanıyacağını söylüyor. Dila Hemşire'ye olan aşkını da anlatan Karadağ, "Şivan, Allah'ı bulduktan sonra itirafçı olacak. Vatanseverliği seçecek. Tarık aracılığı ile terör örgütünün her türlü bilgisini güvenlik güçlerine aktaracak." diyor.

13 yorum:

  1. süleyman abiyi çok seviyoyoyumben hasan süleyman abi belki okursan bana sormuştun isim ne die okurum die her çekimde geliyorum senin yanına süleyman abi ya süleyman abi yoksa sen ajan mı olacan doktora felan anlatacanmı terör işlerini konyadan hasan sevgilerimle by

    YanıtlaSil
  2. şivanın karakterini çok seviyorum ailecek onun izinden gitmeye çalışıyoruz onu ailecek çok seviyoruz MERSİNDEN NİHAN

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir dizi

    YanıtlaSil
  4. şivan sen artık iyisin

    YanıtlaSil
  5. bu dizinin hayranıyım

    YanıtlaSil
  6. şivan süpersin hayranınım yaa...xD..

    YanıtlaSil
  7. super dızı ya hiç kacırmıyrum

    YanıtlaSil
  8. örnek birisi oldun sivan

    YanıtlaSil
  9. şivanı çok seviyoruz ailecek.

    YanıtlaSil
  10. kocaeli gebzedeyım haberınızı beklıyorum neolur özürlü kızımın geleceği için söz sizi ömürboyu bırakmayacağım

    YanıtlaSil
  11. ben bu diziyi çok seviyorum lütfen bana da bir rol verin

    YanıtlaSil
  12. Tek türkiye dizisini çok seviyorum. Türk kürt kardeştirler. güzel ülkem türkiyemizi bölemiyecekler...

    YanıtlaSil
  13. ŞİVAN SENİ SINIFÇA ÇOK SEVİYORUZ

    YanıtlaSil