Tek Türkiye Dizisi

20 Kasım 2009 Cuma

Tek Türkiyenin Çetini ERGUN KUYUCU İLE SÖYLEŞİ !

Resim

'Kötü adam ol dediler, oldum'

-'Tek Türkiye'de oynadığı Çetin karakteriyle 'dizinin kötü karakterleri' arasında yer alan Ergün Kuyucu, "O kadar kötüyüm ki(!) ben bile bir an önce ölmeyi istiyorum." diyor. Bir işadamı olan Kuyucu, yapımcı bir arkadaşı sayesinde bulaşmış bu işe...

Arkadaşının 'Kötü adama ihtiyacımız var, sen olur musun?' sözüyle kendisini sette bulmuş. Kaliteli kötü adam eksikliğinden bahseden Kuyucu, "Ben de kendimi 'kötü'yü oynadığım için sevmiyorum. Ama bu bir yönden de rolümü iyi benimsediğimi ortaya koyar. Normal hayatta en çok karşı çıktığım işleri yapıyorum bu dizide." diyor. Kuyucu, Aralık'ta gösterime girecek 'Kara Köpekler Havlarken' adlı filmde de rol alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder