Tek Türkiye Dizisi

18 Ocak 2010 Pazartesi

İnsanlar Onu Gerçek Topal Sanıyor! (Tek Türkiye - Mihael )


Samanyolu'nun en çok izlenen dizisi 'Tek Türkiye' aldığı yüksek reytingin yanında oyuncularının performanslarıyla da gündemde.

Dizide geçtiğimiz dönem bozuk Türkçesi, aksak yürüyüşü ve yaptığı kirli işlerle dikkat çeken Muhtar Şehmuz'u canlandıran tiyatrocu Sabri Özmener, yeni dönemde farklı bir rolde karşımıza çıktı. Bu yıl terörün şehir ayağına yön veren Papaz rolü ile izleyici karşısına çıkan Özmener, 'alışmıştım' dediği muhtarı unutamıyor. Dizi oyuncusu olarak yurtiçi ve yurtdışında pek çok konferansa katılan Sabri Özmener, bir izleyicinin konuşma sonrası söylediklerini unutamıyor: "Aaa, topal değilmiş! Sesi de değişik, bu Muhtar Şehmuz değil!"

Özmener, çekimleri Konya'da devam eden dizinin setindeki dostluğu ise anlata anlata bitiremiyor: "Uzun yıllar devlet tiyatrolarında müdürlük yaptım. Hacettepe Konservatuvarı'nda öğretim görevlisiyim ama ben bu iki yılda yaşadığım güzellikleri hiçbir mevki ve makamda yaşamadım. Bu dizi sayesinde hayatta bana lazım olan tüm insanlarla tanıştım." Tatillerde bile set çalışanlarıyla zaman geçiren oyuncu çoğu zaman sete bir gün önceden gidiyormuş: "Hayatım bu ekibi tanıdıktan sonra değişti."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder