Tek Türkiye Dizisi

18 Ocak 2010 Pazartesi

Müjgan Gönül:Bir oyuncu nasıl izleyicilerin umutlarını kırar!.


Bir oyuncu nasıl izleyicilerin umutlarını kırar!..
Tek Türkiye’nin Dila Hemşiresi olarak gönlümüze taht kuran güzel oyuncu Müjgan Gönül, geçenlerde bir gazetenin okurları tarafından yılın en umut kıran oyuncusu seçilmiş.
Bizde vakit kaybetmeden soruyoruz Müjgan Gönül’e Tek Türkiye’nin Dila’sı neden umut kıran seçildi sizce?
Bu olayı şöyle açıklamak istiyorum. Her zaman Tek Türkiye yayınlandıktan sonra usta tiyatroculara seyrettiriyorum kendimi ve soruyorum abartılı mıyım hatalı mıyım diye. Yorumlayanlar en çok da bu sezon olumlu yönde geliştiğimi söylüyor. Müjgan Gönül olarak değil Dila olarak umutları kırılmıştır. Dila sabırlı, aşık ve çok naif bir kızdı. Bu sezon ki bazı hırçınlıkları ister istemez olumsuz karşılanabilir. Ama ben benden isteneni oynuyorum. Kaldı ki bazı yerlerde kelimeleri bile değiştiriyorum Dila’nın kişiliğine uysun diye. Belki de aradan 6 yıl geçmesine alışamadı insanlar. Altı yılda çok fazla değişir insan. Evlilik bile insanları değiştirir. O yüzden en gerçekçi haliyle görüyoruz Dila’yı.
İlk zamanlar biraz hırçındı ama hapishanede sanki eski Dila’yı görüyor gibiyiz.
Evet, bende tam ona değinecektim. İlk bölümlerde oğlunun canından endişe ettiği için çok riskli anlar atlattı. Fakat artık riskte olan kendi canı. Ve Dila kendinden bekleneni veriyor bu sahnelerde. Daha da güzel sahneler bekliyor Dila severleri.
Samanyolu.com.tr den alinmistir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder