Tek Türkiye Dizisi

7 Mayıs 2009 Perşembe

Tek Türkiye Oyuncuları İzmir'de Anneler Günü Kutlamasında




6 mayıs ta Kimse yok Mu derneği Buca Hancı'da,öğrenciler ve yardıma muhtaç aileler için,anneler gününü vesile kılarak bir kermes düzenledi.Bu kermesin yanında da değerli dernek gönüllüleri güzel bir program hazırlamışlardı İzmir halkı için.Programda da sürpriz konuklar vardı?Kimdi dersiniz?İşte buyrun...




Değerli oyuncular sahneye alınır alınmaz,herkes fotoğraf çekilmek için sahneye atladı.Görevliler tabiki kalabalığı önlemeye çalıştı.İnsanlar rahatlatıldı.Sonra resim çekilmeleri için izin verileceği haberi verildikten sonra,program akışı devam etti.Özlem ablamız "Ben şu ana kadar hiç böyle kalabalığın önüne çıkmamıştım" dedi.Ardından bir müjde verdi:"Önümüzdeki haftadan itibaren çok yoğun tempoda çalışacağız.Yurt dışından da bizi ağırlamak isteyenler oluyor." dedi.Özgül ablamıza da ilgi çok büyüktü.Bir yaşlı teyze sahneye atıldı ve "Size sevgimden kocamdan başanacaktım" dedi."Ne oldu hayrola" diye teyzeye sordular."1 ay önce rahmetli olan eşim 'ben kurtlar vadisini izleyeceğim' deyip kanalı çeviriyordu.Bense tek türkiye'yi izlemek için kanalı değiştiriyordum" deyince salonda kahkaha tufanı koptu.Bu kermesin öğrenciler ve yardıma muhtaç aileler için olduğunu öğrenen özgül ve özlem ablalarımız,dizide giydikleri elbiseleri getirerek açık arttırmayla sattılar.Özlem ve özgül ablalarımız bu kermesin gönüllülüğünden duygulanıp çorbada tuzları olsun istemişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder