Tek Türkiye Dizisi

7 Mayıs 2009 Perşembe

Tek Türkiye'nin Doktoru Ozan Çobanoğlu Tiyatro Sonrası Konuştu


Sevilen oyuncular Mevlana'yı canlandırdı


Hazreti Mevlana ve ailesinin Konya'ya gelişlerinin 781’inci yıldönümü Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan temsili karşılama programı ile kutlandı.


Ünlü tiyatro sanatçısı Sacit Onan'ın sunumu ile başlayan temsili karşılama programında; Hazreti Mevlana'nın babası Sultan'ül Ulema Baha Veled rolünü Cem Kurtoğlu, Hazreti Mevlana rolünü Fatih Yurdakul, Sultan Alaeddin Keykubat rolünü Ozan Çobanoğlu, Sultan Alaeddin Keykubat'ın eşi Gazi Hatun rolünü Ezgi Sertel, Vezir Celalettin Karatay rolünü Kadim Yaşar oynadı.


Alaeddin Keykubat’ı canlandıran Ozan Çobanoğlu beğenilen oyunu sonrası; “Mevlana’yı sadece yılda bir kez değil belki de sürekli anmak ve onu tanımak lazım. Mevlana kendi döneminin en büyük düşünür ve filozoflarından biri... Hoş görü ve sevgi temsilcisi. Kendimi Mevlana’ya yakın buluyorum onun eserlerini okumak bana huzur veriyor. Böyle bir organizasyon içinde birbirinden değerli ve yetenekli oyuncu arkadaşlarımla birlikte olduğum için de çok mutlu oldum belirtmeden geçemeyeceğim” dedi.


Muhteşem organizasyon ve oyuncuların performansı izleyenleri büyüledi. Bu arada yaza bir film düşündüğünü belirten Ozan Çobanoğlu’na sineması ve castı hakkında çok yorum yapıldığı hatırlatılarak, bizlere bir ipucu verebilir misiniz sorusuna; “Kısmetse yazın çekeceğimiz sinema filmi beni en az sizler kadar heyecanlandırıyor. Senaryosu beklediğimizden daha güzel oldu. Tüm ekip sabırsızca çekimlerin başlayacağı günü bekliyoruz. Başrolde kimin ya da kimlerin olacağından çok, ben filme bütün bakıyorum, önemli olan kimlerin rollere daha uyumlu ve inandırıcı olacağı. Özellikle bayan başrol oyuncusu kim olacak? O ya da bu olsun diye tartışan arkadaşlara rica ediyorum birde şu açıdan bakın; Önemli olan doğru cast yani kişinin role benzerliği. Biz şimdilerde cast çalışmalarımız hep bu yönde doğru resmi, doğru rolle buluşturmaya çalışıyoruz. Son olarak şunu söylemek istiyorum. Bu filmi çok beğeneceksiniz” diye cevap verdi.


Bir de çoğu organizasyonda Tek Türkiye oyuncularının kadro halinde bulunmaları, bu dizinin castının gerçekten ne kadar uyumlu ve mükemmel seçildiğini bir kez daha kanıtlıyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder