Tek Türkiye Dizisi

4 Haziran 2009 Perşembe

TEK TÜRKİYE DİZİSİ İZLEYİCİ YORUMLARI

ben kayseriden taner anlı somtaş sarraf dizinizi çok begeni ile ailecek izliyoruz. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUZ....... saygılarla
TANER ANLI 30.04.2009

dizi gerçekten tam anlamıyla harika,emeği geçen herkese teşekkur ederim,çok anlamlı.ama köye askerin sık sık girmesi ve cetin'in imhaolması daha güzel olur.
Kadir BALCI 30.04.2009

mükemmelsiniz tek kelimeyle
MERYEM GÜLMEZ 30.04.2009

mrb bnde tek türkiynin hstasyım çk gzel bi film hç bitmese yaxx nye frat dziden ayrıdı :( kşke ayrlmydı dlayla çk gzl yıkşıyolardı :)(tek türkiye hyranı esra)
ESRA KÜÇÜK 30.04.2009

dizi cok begeniyorum turkiyedeki olan gercek olaylari anlatiliyor cok seviyorum dizinizi hele zelal baciyida cok seviyorum tarik doktoruda begeniyorum guzel oynuyo karekterini hayatta basarilar dilerim ona insallah guzel biter bu dizinin sonu tesekkurler
naz 30.04.2009

Selam Daha onceleri izlemiyordum Tek Turkiyeyi,babamdan aliskanlik yapti,cok guzel bir dizi haftayi iple cekiyorum,ve herne kadar dizide olsa iste Turkiye gercekleri,ama surekli hainlerin kazanmasi insani gicik ediyor,tebrik ediyorum yapimcilarini..Allah kolaylik versin.
Semra Ipeksoy 30.04.2009

Söyleyecegim o kadar çok şey varkii nerden başlayacagami bilemiyorum.. ama ömrümde nefesimi keserek izledigim tek dizi ve tek yapit buu.. içimizde nefret duygulari başladii... lütfen iyilerde kazansinn alalh rizasi için o çetin deenen karektere ölümlerin an acisini yasatinn ve sakin ama sakınn çetin şivan ve botan denen o karektersizler gerçek hayatta karşima çikmasinlar helede çetin ve botab soysuzu şerefsizim tirnaklarimlaa canlarini alirimm laa çetinn bu yazimi okursan sakın ama sakın halkın içine çıkmaa yemin edderim seni görürsem kanını içerimmm rol oldugunu biliyorumm ama rol da olsaa sen kansiz birisinn
bir türkiye sevdalisi 29.04.2009

cok güzel bi dizi cok duygusal bütün oyuncular süper ....coook iyi oynuyolar gercekci gibi gözüküyor!!! =D...
bahar akdeniz 29.04.2009

bögede oynanan oyunlar çok güzel ortaya konuluyor. çok teşekkür ederiz gözümüz açılıyor. ama hep olumsuz olaylar oluyor. bi rahat yüzü göremeyecekler mi ya içim kararıyo
fatima 29.04.2009

cok güzel bir filim cok seviyorum filimi devam yapin
onur 29.04.2009

bekir ve annEsi diziden birtürlü ayrıLsın örgüt bekiri öLdürsünya nerden cıktı bekir şimdi anneside öLsün çok saçma şivan nasıl birden bire iyi oLuyor artık güzel şeyler görmek istioruz koruculuk sistmei kuruLsun şivan örgütte kaLsın bekir ve annesi ayrılsın diziden Yavuz komutanda artık şivanın karşısına çıkmasın yeter
erdem 29.04.2009

bu diziyi çıkaranlara çok tesekkür ederız.inanın cok anlamlı bir dizi.severek izliyoruz.cevremizde tanıdıklarımızdanda cok sevenler ve izleyenler var.samanyolu tv den yeni guzel diziler bekliyoruz.başarılar
İSMAİL DURMAZ 29.04.2009

cok qüzel bi dizi, bize ne qüzel seyleri hatirlatiyorlar, sevqili peygamberimizi ve yüce rabbimizi.. ve tabii ki de dinimizi.. bide sivan yavas yavas ii biri olacaqina inaniyorum ve o qünü dört qözle bekliyoruuz.. haydii sivan qöster kendinii.. =)
Semra 29.04.2009

Tek Türkiye oyuncularının hepsine teşekkür ediyorum.Önceleri sıklıyordum ama artık perşembe gününün vazgeçilmezi oldu Bazen tekrarlarını da kaçırmıyorum.Hepsinden Allah razı olsun.Özellikle Peygamber Efendimizin işlendiği bölümde çok etkilendim.Şivanı çok seviyoruz. Ondaki olumlu gelişme çok hoşumuza gidiyor. Çetin yüzünden çok geriliyoruz ailecek.Lütfen kötüler kaybetsin.Çetin okadar itici karakterki terörden daha çok nefret uyandırdı bizde.Birde şehidin Şivan ın karşısına çıktığı an çok güzel düşünülmüş.Sizlere birkez daha teşekkürler.Başarılarınızın daim olması dileğiyle
Ayşegül Sarı gül 28.04.2009

hayatımda hiç böyle güzel bir film görmedim her bölümünü heyecanlaizliyorum.başarılarının devamını diliyorum
yakup yiğit 28.04.2009

Dizi süper gidiyor abi inşaallah seneyede devam eder.ailece izliyoruz Ozan abinin oyunculuğu süper artık çetin ne zaman ölecek bıktık artık abicim ya dizi bence Türkiyenin en iyi dizisi
mehmet 28.04.2009

Tek Türkiye Harika Bİr Dizi Emeği Geçen Herkese Teşekkürü Bir Borç Bilirim
harun KAHRAMAN 28.04.2009

cok guzel bidizi ama cetin olayi bitmeli bence cok ön planda abdulle cetin artik Dr. Tarik kazanmali bence ne yaparda yapsin hep kaybediyoda tskler ellerinize saglik
Nurbanu akyol 28.04.2009

sevgili arkadaşlarım inanın tam anlamıyla çok mükemmel bir dizi ülkemizi kenegibi yıllardır kemiren iç ve dış gizli düşmanlar ülkemiz üzerinden pkk ve hizbu denilen değişik tiplerde örgüt kurup halkımızın ansızın zamanlı zamansız tuzaklarına düşürüp binlerce insanlarımızı ve ülkemizi ve doğu kökenli vatandaşlarımıza ağırlık vererek onların saflıklarından yoksulluklarından yararlanıp ülkemiz üzerinden kendi insanlarımızdan bize düşmanlar hazırlayıp içimize girip bizleri her yönleriyle zehirlemeye çalışan ataist düşünceler inşallah başarılı olamayacaklar sizlerin bu tür insanlara hitap eden tam isabetli bu tuzakları ortaya çıkaracak dizi açılımınız bizlere inanın çok ama çokfaydalı oluyor halk artık biliçlendikçe gizli düşmanlar yavaş yavaş kendilerini belli etmeye başladılar nasılmı şimdide ülkenin işsizlik sorunu var onlar son fırsat olarakta bunu kulanıyorlar aman dikkat dizinin bir bölümünün akışınıda buraya aktarsalra çok iyi olur buda bir tezgah ülkeyi nasıl durduracaklarını nasıl baş edeceklerine çare arıyorlar bence işsizlikte gizli düşmanların bir tuzağı onlar öteden beri bu tuzağı hazırlıyorlar işsiz insandan herşey bekliyorlar onlar için hazırbir bombagibi ama sizlerin sayesinde inşalallah imanımızı geçemeyecekler Allahın gazabına uğrayacaklar kazıdıkları tuzaklara düşecekler inşallah bu diziden beklentim bütün gizli örgütü açığa çıkarır inşallah pkk çıktı bunun yandaşı hizbu-kıyam insan kıymak yani dini kullanarak adam kellesi keserler şerefsizler daha neler var neler yıllardır içimizde devletimizi iflak etmeyen o yıllar yılı birtürlü doğru düzgün güngörmedik bunların ülkemizi kenegibi emdiler bu devletin içindeki gizli düşmanlar yavaş yavaş çıkıyor günümüzde kimler kimlermiş artık herkes biliçlendi sanırım dahada çıkacak bu dizi hebsini çıkaracak bize islamı ihlası tavkayı ehli imanı verecek Allahımızı Peygamberimizi bize çok sevdirecek ülkemizi vatanımızı çok sevdirecek Allah hepinizden çok ama çok razı olsun Nurcu kardeşiniz Arif çelik osmaniye
ARİF ÇELİK 28.04.2009

dizinizi çoooooook beyenerek izliyorum dizi mukemmel dizideki butun oyuncuları çooooooook seviyorum özelliklede dila hemşire berfin kezban selma şivan muhatar bunları çooooooooooooooooooooooookseviyorummmmmmmmm başarılar
abdulmelik özkan 28.04.2009

walla dizi çok güzel. bu dizi sayesinde hayatımı düzene soktum beterin netri olduğınu anlayarak halime şükretmeyi mutlulugu bulmayı öğrenmeyi bu dizide buldum.bu dizide emeği geçen herkese teşekkür ederim
Neşat TÜRKÖZ 28.04.2009

bu dizi bitesin türkiyenin gerçekleri karanlıkta kalmasın ins şivan da müslüman olsun ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN
mustafa said koçak 28.04.2009

ben bu diziyi çok beğeniyorum en hakiki kanal bance burası.dizide harika zaten.benim düşüncem en doğru ve en hızlı kanal bizizm samanyaolu yani siz
tuğba ekici 28.04.2009

Merhaba ben dizinizi beğenerek izliyorum fakat dizideki karakterlerden biri olan abdüle vermiş olduğunuz seyda isminin doğru olmadığını düşünüyorum çünkü bu ismin dizide halkı aldatan ve kötü işler yapan biri olarak gösteriliyor olması gerçekte bu isimle anılan kişininde akıllarda bu şekilde kalmasına neden olabileceğini düşünüyorum ve dizideki abdüle verilen seyda isminin değiştirilmesini istiyorum.
onur 28.04.2009

diziyi sewerek izliyorum we bitmesini istemiyorum
hazan 28.04.2009

Diziniz tek kelimeyle ifade edilemeyecek kadar güzel.Ailecek severek izliyoruz.Dünkü bölümde Peygamberimizle ilgili bölüm çok güzeldi.Tüm Samanyolu Tv Ekibine çok teşekkürler
Mehmet Tuğ 27.04.2009

Diziniz tek kelimeyle ifade edilemeyecek kadar güzel.Ailecek severek izliyoruz.Dünkü bölümde Peygamberimizle ilgili bölüm çok güzeldi.Tüm Samanyolu Tv Ekibine çok teşekkürler
Mehmet Tuğ 27.04.2009

Ergun Kuyucu Wow, Is this really you ????? Your such a talented actor, but to take a role that involves finding character that is not part of the real you, a nice guy who would never hurt anyone..... Brilliant. I am sure that we are going to find a part for you within a UK series. How does your present TV company feel about losing you ? Keep acting my friend. Colin.
Colin Dawber 27.04.2009

süper bi dizi valla emeginize saglık yeni bölümlerini heyecanla bekliyoruz dilanın sonu ne olacak nişanlısı nereye gitti cıktımı diziden cok merak ediyorum..
yaren 27.04.2009

seLm bn canan...dizi tek keLime iLe muhtesem..bitmesini istemıoruss..oo hoca kıLıqına qirmıs saLak seyın yusunde nut yok sesınde keramet yok naL inanıoLar onun hoca oLduquna anLamıorm..ama tarık akıLLı okumus oLduqu ıcım qec de oLsa bunu anLıo..tebrikLEr cidden cok quseL bi dızı..oyuncuLAr roLLarını cok quseL yapıo..harika bi dizi..bsarıLArınızın dewamını diLiormm..(CaNaN>>we o!!)
canan tanrıkulu 27.04.2009


ÖNCELİKLE SEVEREK İZLEDİĞİM BU DİZİYİ YAYINLAYAN SAMANYOLU KANALI VE TÜM ÇALIŞANLARA TEŞEKKÜR EDERİM. DUYGULARIMIZI HAREKETE GEÇİREN VE TÜRKİYE DEVLETİ ÜZERİNDE BAZI KİMSELERİN EMELLLERİNİ KONU ALMASI VE NE OLURSA OLSUN TÜRKİYE DE ALLAH VE İNSAN SEVGİSİ BİTMECEĞİNİN YANSITAN BU DİZİYİ ÇEKEN VE YAZANA TEŞEKKÜR EDERİM
MUHAMMER KARABACAK 27.04.2009

size yalvarıyorum şivan imana dönmesin örgütte kaLsın iman yakışmazki şivana şivan terörist olarak başlamışdır diziye öLE kaLsın bozmanın anLamı yok şivan okadar günah işledi coluk cocuk anne bana öLdürdü tarığın karısını yani hamit emminin kızını öLdürdü nasıL ALLAH Affeder öLe günahkar bir insanı bozmayın diziyi ltfen 67.bölüm de şivan örgütte kaLsın da içimiz rahatLasın yönetmen kardeşlerim
ersan 27.04.2009

selamlar samanyolu tv ekibi bende enes kardeşim gibi sahte şeyhin seyda olan ismini rehberim olarak düzelttiğiniz için sizlere çok teşk ederim çünkü iyi bişey olmuyordu yani beni anlıyosunuzdur sanırım
ökkeş osanmaz 27.04.2009

tek türkiye muhtesem bir film özellikle sagırsu doktoru dizideki adıyla şehirli adıyla tarık köydeki adıyla baran karekteri muhtesem.buyuk bir begenıyle izliyoruz ailece.annem doktoru oğlu gibi çok seviyor.yılmazsa aynı abime benzetiyorum.holte zelal ı da anne olarak çok seviyoruz.gerci biz stv den vazgecmiyoruz.tekrar tekrar verilen tüm programları tekrar izlemekten bıkmıyoruz.sizi bu konuda tebrik ediyoruz basarılarınızın devamını diliyoruz
serap yıldır 27.04.2009

TÜRKİYE ÜZERİNE OYNANAN OYUNLARI GÜN YÜZÜNE ÇIKARIP İNSANIMIZI GERÇEKLERİ GÖRMESİNE VESİLE OLMASI HASEBİYLE GÜZEL VE ÇOK BAŞARILI BİR DİZİ. BAŞARILI YAPITLARINIIZIN DEVAMINI BEKLİYORUZ. TEŞEKÜRLER SAMANYOLU TV İYİ VARSIN..
HÜSNÜ HÜSÜN 27.04.2009

Selamünaleyküm öncelikle geçen bölümde peygamber efendimizi bu kadar güzel konu etmeniz beni çok derinden etkiledi.. Ayrıca Şehitlerin maneviyatını hatırlattığınız için size çok teşekkür ederim.. Vatan sevgisi üzerine çok güzel bir yapım.. Yayında ve yapımda emeği geçen yönetmeninden oyuncusuna,set görevlisinden hizmetli personeline kadar hepinize içten teşekkür ederim.. Yüreğinize sağlık.. Hidayet AYDIN
Hidayet AYDIN 27.04.2009

dizi şu an çok güzel gidiyor,tarık sonunda belgeleri ele geçirdi ama inş.bir yanlışlık yapıp tekrar çetine kaptırmaz.gelecek bölümü merakla bekliyorum.başarılarınızın devamını diliyorum.
zehra 27.04.2009

Merhaba,, Ben Hollandadan özlem Diziniz harika tek kelimeyle superr!! Her persembe aksami izliyorum, ve butun oyunculara basarilar diliyorum sizleri cok seviyorum.... Hollandadan sevgiler saygilar..!
Özlem Oguz 27.04.2009

Harika bir dizi.Ailecek seyrediyoruz.Çok önemli konulara değiniliyor.Mükemmel ötesi bir dizi başarılar
müge 26.04.2009

s.a .. ilk baslarda cok vahset dolu bir film diye hic begenmemistim ama sonralari gercekleri ortaya koydugunu farketim ve emeginize karsilik izleye basladim . bu haftaki Yavuz komutanla ilgili senaryo cok guzeldi ,sehitlerimizin anisina izliyormus gibi hissettim .belki sehitlerin olmadigine inanamayanlar icin faydali olur diye dusnuyorum ..
Elif 26.04.2009

6 yorum:

  1. çok güzel bir dizi severek izliyorum dilayı çokk seviyorum tarıkla çok yakışıyorlarrrrr

    YanıtlaSil
  2. tek türkiye gercek ten eşi benzeri bulunmayan tek kelimeyle süperrr bir dizi herşey gerçek günlük hayattta yaşandığı gibi böle ddizileri çekenlerden allah razı olsun insanların gerçekleri görmelerine vesile oluyorlarr

    YanıtlaSil
  3. s.a ben adıyamandan vedat diziyi hiç kaçırmam çok güzel hatta özetlerini bile izlerim ayrıca bu dizi bu yılın en güzel dizilerinden birisidir başarıların devamını dilerim

    YanıtlaSil
  4. s.a ben adıyamandan vedat çooooooooooook güzel diziyi hiç kaçırmam her gün internetten müzüğünğzü dinlerim keşke sizi görebilsem kısmetmiş başarılarınızın devamını dinlerim yılın engüzel dizilerinden birisi TEK TÜRKİYEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  5. çooooooooooooooooook severekkkkkkkkkkkk izliyoruzzzzzzzzzzz başarınızınnnnnnnn devamınıııııııııııııı diliyorummmm

    YanıtlaSil
  6. bence tek türkiye hiçte saçma bir film değil saçma diyenler kesinlikle bu diziyi çekemiyenlerdir gerçekler gün yüzüne çıkıyor kendileri deşifre oluyorlar ve bu yüzden bu dizinin kapatılmasını istiyorlar tek türkiye saçma bir film olsaydı reyting rekorları kırmazdı ben diyarbakırdan melihe

    YanıtlaSil