Tek Türkiye Dizisi

11 Haziran 2009 Perşembe

TEK TÜRKİYE NİN Ayten Karakteri Öldü; Ama Kimse Sevinmedi


Büyük bir hızla sezon finali hazırlanan Tek Türkiye oyuncuları, ısınan hava koşulları ile yorucu çalışmalarına aralıksız devam ediyor.Konusu gittikçe güncelleşen ve gündemi asla bırakmayan dizide birkaç bölüm önce Ayten adlı terörist öldürüldü. Hal böyle olunca Ayten rolündeki, Gamze Karababa, Tek Türkiye setindeki çalışmalarına son verdi...Fakat hikâyecisinden seyircisine herkes Ayten’in ölümüne çok üzüldüğünü söyledi. Çok iyi bir ekip arkadaşı olan Gamze Karababa’nın kötü bir karakteri canlandırmasına rağmen bu kadar sevgi toplaması ilgi çekiciydi.

Dizide birçok kanlı eylemde baş gösteren Ayten rolündeki, Karababa, normalde yolda giderken karıncalara bile dikkat ettiğinden bahsetti. Dizinin mesajlarını ve set arkadaşlarını çok sevdiğini söyleyen Karababa, dizide en çok Zeynep öğretmenin öldürüldüğü sahnede duygulanmış. Bu sahneyi hiç unutamam diyen oyuncunun başka bölümde bir fünye patlayıp dudağına isabet etmiş ve dudağı yanmış. Başarılı oyunculuğu ile Karababa, Tek Türkiye’ye 24. bölümde dahil olmuştu. Oyuncularının büyük özveri ve gayretleri ile ilk üçte tutunmayı başaran dizi herkesi derinden etkileyecek muhteşem bir sezon finali ile yaz tatiline girecek.

4 yorum:

  1. guzel devamini bekleriz ama bazi yerlerde cok sacmaliyolar tarikkin babasi mesala

    YanıtlaSil
  2. ben tek türkiyeyi çok seviyorum ayteni önceden hiç sevmezdim ama gün geçtikçe onu sevmeye başladım öldüğünede üzüldüm

    YanıtlaSil
  3. bence şivan iyi olurken ayten'in ölmemesi gerekirdi.şivan ve ayten güzel bir ikiliydi önceden ayteni sevmiyordum ama öldükden soonra keşke ölmeseydi dedim.

    YanıtlaSil
  4. tek türkiye başlasın artık yaaa tek türkiye tek türkiyenin başlamasını istiyor artık

    YanıtlaSil